Створення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми

Дослідження та обґрунтування можливостей проведення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми, що допоможуть залишити конкурентів фірми на кілька кроків позаду. Вивчення цільової аудиторії. Використання безсвинцевої, екологічної технології.

Рубрика Маркетинг, реклама и торговля
Вид статья
Язык украинский
Дата добавления 20.01.2022
Размер файла 993,6 K

Отправить свою хорошую работу в базу знаний просто. Используйте форму, расположенную ниже

Студенты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны.

Размещено на http://allbest.ru

СТВОРЕННЯ ІМІДЖЕВОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ФІРМИ

Блага В.В., канд. екон. наук, доцент

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Благой В.В., канд. екон. наук, доцент

Харківський національний університет будівництва та архітектури

Хорошилова І.О., канд. екон. наук, доцент

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Постановка проблеми. Рекламні кампанії зазвичай класифікують на два основних типи: іміджеві та ті, що продають. На виході цих рекламних кампаній очікують два різних результати. Будівельні кампанії більш спрямовані на довготривалий результат, на створення позитивного уявлення про фірму. Тому тема імідж-реклами є більш актуальною у контексті будівельної галузі, тому що орієнтована на формування та підтримку позитивного іміджу фірми, на сприйняття клієнтами, партнерами, конкурентами та іншими учасниками ринку.

Аналіз останніх наукових досліджень і публікацій. Проблемами створення позитивного іміджу фірми та проведення ефективної рекламної кампанії займалися як зарубіжні вчені [1-5], так і вітчизняні дослідники [6-10]. У межах дослідження авторів більше цікавить іміджева рекламна кампанія, яка враховує специфіку просування пластикових вікон, але витрати на рекламу та обсяг продажів залишаються показниками правильності дій фірми.

Невирішені складові загальної проблеми. Реклама будь-якого товару пов'язана з загальною маркетинговою методикою просування, однак є нюанси, які специфічні для кожного окремого продукту. У нашому випадку будівельна фірма просуває пластикові вікна, але конкурентність на ринку вікон з ПВХ дуже велика. В нашій країні вже близько двадцяти років на ринок пластикових вікон виходять все нові і нові фірми, що поспішають захопити ще не зайняті регіональні ніші. Тому в цьому розрізі постає необхідність розробити рекомендації по проведенню рекламної кампанії, що допоможуть залишити конкурентів фірми на кілька кроків позаду.

Формулювання цілей статті. Дослідити та обґрунтувати можливості проведення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми.

Виклад основного матеріалу дослідження. Коефіцієнт інвестування підприємства залежить від рівня залучення внесків населення. Співставимо коефіцієнт інвестування (Yi) (результуючий показник) ТОВ фірми «Кристал +» з коефіцієнтом миттєвої ліквідності (Хі) (факторний показник) за ті ж періоди. У табл. 1 наведено результати регресійного аналізу для адитивної моделі з однією змінною.

Складаємо рівняння регресії за допомогою коефіцієнтів а - перетинання ) і Ь (змінна Хі), що надані у табл. 1.

Рівняння зв'язку буде виглядати таким чином:

Ух = а + Ьх = Y-перетинання + Змінна Х1

Для даної задачі рівняння буде мати такий вигляд:

Ух = 10,51 + 75,69х

Результати регресійного аналізу

Регресійна статистика

Множинний R

0,668958

Я-квадрат

0,447505

Нормований R-квадрат

0,427773

Стандартна помилка

3,713445

Спостереження

30

Дисперсійний аналіз

йГ

MS

F

Значимість F

Регресія

1

312,7391

312,7391

22,67923

0,0000531

Залишок

28

386,1108

13,78967

Разом

29

698,8499

Дисперсійний аналіз

Y-перетинання

Змінна X 1

Коефіцієнти

10,51046409

75,69162189

Стандартна помилка

3,105372683

15,89401747

^статистика

3,384606347

4,762271215

Р-Значення

0,002125194

5,31205E-05

Нижні 95%

4,149396596

43,13420342

Верхні 95%

16,87153159

108,2490404

Нижні 95,0%

4,149396596

43,13420342

Верхні 95,0%

16,87153159

108,2490404

Оскільки розрахований показник F-фактичне менше за F-теоретичного (0,0000531<7,59), то рівняння в цілому є не значимим при обраному рівні значимості. Таким чином можна зробити висновок, що присутня гіпотеза про відсутність зв'язку між коефіцієнтом інвестування та миттєвою ліквідністю.

Виходячи із зазначеного можна запропонувати активізувати рекламу в інтернеті продукції компанії. З іншого боку не можна ігнорувати той факт, що прийнятий Євросоюзом законодавчий документ про глобальне зниження застосування свинцю в промисловості, який є основним джерелом забруднення навколишнього середовища, змусить виробників віконних профілів замінювати перевірену роками технологію з використанням свинцю на безсвинцеву. В умовах карантину, коли люди опинились замкнутими у своїй оселі, безпека металопластикових вікон може зіграти вирішальну роль. Тому іміджева рекламна кампанія екологічного спрямування, реклама з екологічним ухилом «ПВХ профіль без свинцю» буде сприяти підвищенню конкурентоспроможності товару. Розроблені рекомендації по проведенню рекламної кампанії допоможуть залишити конкурентів на кілька кроків позаду.

Спочатку необхідно докладно вивчити свою цільову аудиторію. Продукція повинна бути з певною «родзинкою». Підприємство, по-перше, використовує безсвинцеву, екологічну технологію, по-друге, випускає вікна з підвищеною звукоізоляцією, тому у цільову аудиторію потрапляють люди з різними порушеннями нервової системи, мешканці великих міст, де населення піддається підвищеному стресу: і вечірній, і ранковий шум проїжджаючих автомобілів. Треба залучити клієнтів, наводячи в рекламному оголошенні плюси своїх пластикових балконних блоків: «Наші вікна збережуть Ваше здоров'я та позбавлять від стресу вулиць» і т.д.

На сайті компанії має бути оновлений весь спектр послуг, ціни на установку вікон, терміни виконання замовлення, контактні дані, фотогалерея робіт. Необхідно визначитися з рекламним бюджетом. В залежності від нього буде простіше визначитися зі стратегією просування сайту компанії. Це може бути статейне просування, SEO оптимізація, або використання контекстної реклами.

Коли мова заходить про оцінку ефективності рекламних кампаній, однією з основних метрик стає ROI.

ROI - це коефіцієнт прибутку, отриманий внаслідок витрат на маркетингову активність. Висока рентабельність повернення інвестицій говорить про те, що реклама приносить прибуток.

У роботі розглянемо два варіанти розрахунку ROI (ROMI): простий - коли відомі витрати на рекламну кампанію та прибуток, який вона принесла; складніший - для кожного ступеня в ланцюжку багатокрокових продажів.

Власне, відмінність між метриками складається тільки в їх назві. Самі розрахунки ніяк не змінюються. Плутанина виникла через те, що термін ROI (Return On Investment) є більш загальним. Хоча ROMI (Return on Marketing Investment) - це, з нашої точки зору, більш універсальна назва метрики.

Для розрахунку ROMI досить знати: прибуток (який принесла рекламна кампанія); витрати (рекламний бюджет). Для зручності розрахунків прибуток зазвичай беруть без урахування операційних витрат.

Формула розрахунку ROMI має наступний вигляд:

Розрахуємо ЯОМІ за формулою (1). Вартість замовлення в середньому на одну добу - 1250 грн. Маржа - 50%. За добу бюджет рекламної кампанії склав 400 грн. Тоді, (625 - 400) / 400 = 0,56. ЯОМІ = 0,56 * 100% = 56%.

Здійснимо розрахунок ROMI згідно з другим варіантом в ланцюжку багатокрокових продажів. У рекламній кампанії ТОВ фірми «Кристал +» розглянемо побудову продажів через етаіі-розсилку. Визначимо ROMI для рекламних кампаній, які спрямовані на залучення нових передплатників (не продаж) (табл. 2-4).

Розрахунок ROMI

Рекламна кампанія № 1

Період

Показники

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Прибуток, грн.

11167,5

3625

6425

5875

11274,8

7451,5

Дохід, грн.

44670

14500

25700

23500

45098

29806

Маржа

25,00%

25,00%

25,00%

25,00%

25,00%

25,00%

Бюджет, грн.

3500

2500

2859

4000

3290

5250

ЯОМІ

219%

45%

125%

47%

243%

42%

Для вирішення даного питання необхідно розуміти, скільки заробляємо в середньому з одного передплатника. Для визначення цінності одного передплатника досить проаналізувати поточні результати та визначити платоспроможність бази. Для розрахунку досить 2-х метрик: кількість передплатників в базі; прибуток, отриманий з даного каналу (наприклад, з останньої розсилки).

Таблиця 3

Розрахунок ROMI для багатокрокових продажів

Передплатників

10000

Кількість переходів (click rate)

26%

2600

CR з розсилки в заявку (CPL)

10%

260

CR з CPL в клієнтів (CAC)

80%

208

CPL

346,15 грн.

CAC

432,69 грн.

Прибуток

90000,00 грн.

Цінність на одного передплатника

9,00 грн.

Також, знаючи коефіцієнт конверсій у вхідній заявки і залучених клієнтів, можна розрахувати максимальну вартість, яку готові платити за реєстрацію (CPL) або нового клієнта (CAC). Тепер, розрахувавши цінність одного передплатника, можна спрогнозувати ROMI для рекламної кампанії.

Таблиця 4

Розрахунок ROMI для багатокрокових продажів

Рекламна кампанія № 1

Період: 1

Прибуток, що прогнозується

45000,00 грн.

Цінність на одного передплатника

9,00 грн.

Передплатників

5000

Бюджет

10000,00 грн.

ЯОМІ

350%

Порядок розрахунку:

- розрахувати суму, яку заробимо з одного передплатника;

- розрахувати кількість отриманих реєстрацій з рекламної кампанії;

- прогноз прибутку, що отримаємо.

Потім зіставляємо прибуток з витратами на рекламну кампанію й отримуємо ROMI.

На метрики впливають такі фактори, як якість рекламного каналу, час проведення, утримання та повернення клієнтів за допомогою email-маркетингу, різна маржа на різні товари і послуги, та інше.

Якщо розраховувати ROMI не в Google Analytics, то бажано використовувати формулу (прибуток - витрати) / витрати * 100%, замість альтернативної (прибуток - витрати) / витрати * 100% -1, так як Google Analytics проводить розрахунки за першим варіантом.

Висновки з проведеного дослідження. У статті визначено й обґрунтовано проведення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми. Визначена концепція проведення рекламної кампанії, перелік інструментів для оцінки її ефективності. Застосування аналітичних функцій в умовах обмеженого бюджету дає можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. При проведенні рекламних кампаній завжди має сенс вибирати показники, які закріплені за кінцевими цілями. В основному це грошові кошти. На результативність рекламної кампанії впливають такі фактори, як якість рекламного каналу, час проведення, утримання та повернення клієнтів за допомогою email-маркетингу, різна маржа на різні товари і послуги, та інше.

іміджевий рекламний будівельна фірма конкуренти

Перелік посилань

1. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. СПб.: Питер, 2001. 860 с.

2. Джефкінс Ф. Реклама: практ. посібник. К.: Т-во «Знання», 2001. 455 с.

3. Джулер А., Дрюниани Б. Креативные стратегии в рекламе. СПб.: Питер, 2002. 384 с.

4. Дейян А. Реклама. Пер. з фр. М.: Прогрес-Універс, 1993. 176 c.

5. Уэллс У., Бернет Дж., Мариарти С. Реклама: Принципы и практика. Изд-е второе. СПб.: Питер, 2001. 736 с.

6. Голда Н. М., Поліщук Н. В. Реклама як інструмент маркетингу: монографія. Вінниця: ТОВ «Меркюрі-Поділля», 2018. 132 с.

7. Горбаль Н. І. Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства: автореф. дис...канд.екон.наук: 08.06.02. НУ «Львівська політехніка». Львів, 2001. 20 с.

8. Дем'яненко В. В., Потапенко С. Д. Оптимізація розподілу бюджету рекламної кампанії для поширення рекламних повідомлень. Маркетинг в Україні. 2003. № 3. С. 10-12.

9. Ілляшенко С. М., Прокопенко О. В. Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління: монографія. Суми: Університетська книга, 2002. 250 с.

10. Кислый В. Н., Лапин Е. В., Трофименко Н. А. Экологизация управлення предприятием: монография. Сумы: ВТД «Университетская книга», 2002. 232 с.

Блага В.В., Благой В.В., Хорошилова І.О.

СТВОРЕННЯ ІМІДЖЕВОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ФІРМИ

Мета: дослідити та обґрунтувати можливості проведення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми. Методика дослідження: метод математичної статистики - для обробки та аналізу вихідних даних, виявлення тенденцій вихідних даних, виявленні тенденцій та закономірностей в зміні показників, що аналізуються, обґрунтування отриманих результатів; аналіз та узагальнення існуючих підходів щодо оцінки ефективності рекламної кампанії. Результати дослідження: визначена концепція проведення рекламної кампанії, перелік інструментів для оцінки її ефективності. Наукова новизна: удосконалені методичні підходи щодо оцінки ефективності рекламної кампанії за рахунок доповнення їх аналітичними функціями в умовах обмеженого бюджету, що дає можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. Практична значущість: визначено та обґрунтовано рекомендації по проведенню рекламної кампанії, що допоможуть залишити конкурентів будівельної фірми на кілька кроків позаду. З цією метою спочатку необхідно докладно вивчити свою цільову аудиторію. Продукція повинна бути з певною «родзинкою». Підприємство, по-перше, використовує безсвинцеву, екологічну технологію, по-друге, випускає вікна з підвищеною звукоізоляцією, тому у цільову аудиторію потрапляють люди з різними порушеннями нервової системи, мешканці великих міст, де населення піддається підвищеному стресу: і вечірній, і ранковий шум проїжджаючих автомобілів. Треба залучити клієнтів, наводячи в рекламному оголошенні плюси своїх пластикових балконних блоків: «Наші вікна збережуть Ваше здоров'я та позбавлять від стресу вулиць» і т.д. Застосування аналітичних функцій в умовах обмеженого бюджету дає можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. При проведенні рекламних кампаній завжди має сенс вибирати показники, які закріплені за кінцевими цілями. В основному це грошові кошти. На результативність рекламної кампанії впливають такі фактори, як якість рекламного каналу, час проведення, утримання та повернення клієнтів за допомогою email-маркетингу, різна маржа на різні товари і послуги та інше.

Ключові слова: будівельна фірма; рекламна кампанія; ефективність; імідж.

Благая В.В., Благой В.В., Хорошилова И.А.

СОЗДАНИЕ ИМИДЖЕВОЙ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ ДЛЯ СТРОИТЕЛЬНОЙ ФИРМЫ

Цель: исследовать и обосновать возможности проведения имиджевой рекламной кампании для строительной фирмы. Методика исследования: метод математической статистики - для обработки и анализа исходных данных, выявление тенденций исходных данных, выявлении тенденций и закономерностей в изменении анализируемых показателей, обоснование полученных результатов; анализ и обобщение существующих подходов к оценке эффективности рекламной кампании. Результаты исследования: определена концепция проведения рекламной кампании, перечень инструментов для оценки ее эффективности. Научная новизна: усовершенствованы методические подходы к оценке эффективности рекламной кампании за счет дополнения их аналитическими функциями в условиях ограниченного бюджета, что позволяет его перераспределить в пользу наиболее прибыльных рекламных каналов. Практическая значимость: определены и обоснованы рекомендации по проведению рекламной кампании, которые помогут оставить конкурентов строительной фирмы на несколько шагов позади. С этой целью сначала необходимо подробно изучить свою целевую аудиторию. Продукция должна быть с определенной «изюминкой».

Предприятие, во-первых, использует безсвинцовую, экологическую технологию, во-вторых, выпускает окна с повышенной звукоизоляцией, поэтому в целевую аудиторию попадают люди с различными нарушениями нервной системы, жители больших городов, где население подвергается повышенному стрессу: и вечерний, и утренний шум проезжающих автомобилей. Надо привлечь клиентов, приводя в рекламном объявлении плюсы своих пластиковых балконных блоков: «Наши окна сохранят Ваше здоровье и избавят от стресса улиц» и т.д. Применение аналитических функций в условиях ограниченного бюджета дает возможность его перераспределения в пользу наиболее прибыльных рекламных каналов. При проведении рекламных кампаний всегда имеет смысл выбирать показатели, которые закреплены за конечными целями. В основном это денежные средства. На результативность рекламной кампании влияют такие факторы, как качество рекламного канала, время проведения, удержание и возврат клиентов с помощью email-маркетинга, разная маржа на различные товары, услуги и прочее.

Ключевые слова: строительная фирма; рекламная кампания; эффективность; имидж.

Blaga V.V., Blagoy V.V.,

Khoroshilova I.A. CREATION OF IMAGE ADVERTISING CAMPAIGN FOR CONSTRUCTION COMPANY

Purpose: to research and substantiate the possibilities of conducting the image advertising campaign for construction firm. Methodology of research: mathematical statistics method - for processing and analysis of raw data, identifying trends of raw data, identifying trends and patterns in changing the analyzed indicators, justification of the results; analyzing and summarizing existing approaches to evaluating the effectiveness of the advertising campaign. Findings: the concept of conducting the advertising campaign and a list of tools for evaluating its effectiveness are defined. Originality: methodological approaches to evaluating the effectiveness of advertising campaign by supplementing their analytical functions in a tight budget are improved, which allows it to be redistributed in favor of the most profitable advertising channels. Practical value: identified and substantiated recommendations for an advertising campaign that will help to leave the competitors of the construction company a few steps behind. To this end, you must first thoroughly examine your target audience. Products should be with a certain "highlight". The company, first, uses lead-free, environmental technology, and secondly, produces windows with high sound insulation, so the target audiences are people with various disorders of the nervous system, residents of large cities, where the population is subjected to increased stress: both evening and morning the noise of passing cars. You need to engage customers by pointing out the benefits of their plastic balcony blocks in the ad: "Our windows will save your health and relieve the stress of the streets", etc. The use of analytical functions in a tight budget allows it to be redistributed in favor of the most profitable advertising channels. When it comes to advertising campaigns, it always makes sense to choose metrics that are assigned to your goals. It is mostly cash. The performance of an advertising campaign is influenced by factors such as the quality of the advertising channel, lead time, retention and return of customers through email marketing, different margins for different products and services, and more.

Key words: construction company; advertising campaign; efficiency; image.

Размещено на Allbest.ru


Подобные документы

  • Послуги, які надає фітнес-центр. Встановлення цілей рекламної кампанії, цільової аудиторії. Ексклюзивність "NRG" серед конкурентів. Засоби масової інформації, використовувані для передачі рекламного звернення. Ефективність проведення рекламної кампанії.

    курсовая работа [985,6 K], добавлен 11.06.2014

  • Презентація як частина рекламної кампанії організації. Створення іміджу фірми, ознайомлення споживачів з новими можливостями товару. Планування та компоненти презентації, аналіз складу, мети, характеру аудиторії, використання демонстраційних матеріалів.

    реферат [22,1 K], добавлен 09.11.2010

  • Визначення комунікаційного та економічного ефекту після проведення рекламної кампанії. Дослідження та характеристика необхідності впровадження комплексної маркетингової інформаційної системи. Ознайомлення з матрицею парного порівняння критеріїв.

    статья [369,3 K], добавлен 05.10.2017

  • Розробка концепції рекламної компанії та її планування. Пропозиції щодо удосконалення діяльності кінотеатру "Космос". Засоби поширення реклами та вибір теми рекламної кампанії. Організація шоу програм та вечірок. Економічна ефективність рекламних заходів.

    курсовая работа [89,6 K], добавлен 28.08.2012

  • Характеристика ЗАТ Хлібзавод "Салтівский": загальні відомості, оцінка конкурентоспроможності. Особливості стратегії та тактики рекламної кампанії. Організація проведення нової рекламної кампанії. Формування рекламного бюджету, ефективность реклами.

    курсовая работа [2,6 M], добавлен 01.06.2010

  • Сутність креативного підходу до проведення рекламної кампанії. Специфіка рекламних звернень для просування різних груп товарів. Впровадження в роботу відділу маркетингу різноманітних художніх інструментів для підвищення емоційного впливу на споживача.

    статья [52,2 K], добавлен 19.09.2017

  • Головні цілі і завдання реклами на підприємстві. Особливості рекламної діяльності. Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної кампанії ЗАТ ВО "Конті". Програмна реалізація та експериментальне дослідження моделі, її практичне втілення.

    курсовая работа [1,6 M], добавлен 04.02.2015

  • Мета рекламної кампанії - інформування потенційних клієнтів про відкриття нового салону, стимулювання попиту, удосконалення чи зміна іміджу перукарні. Визначення витрат на проведення рекламної кампанії. Зовнішня, поліграфічна та пряма поштова реклама.

    реферат [661,2 K], добавлен 27.11.2013

  • Сутність та значення рекламної кампанії для маркетингової діяльності підприємства. Аналіз основних фінансових показників та особливості маркетингової діяльності ТОВ "Меркурій". Розробка та реалізація рекламної стратегії продажу товару на підприємстві.

    дипломная работа [491,8 K], добавлен 25.08.2010

  • Маркетингова класифікація реклами, її цілі, види та задачі. Аналіз змісту рекламної кампанії, етапи її планування, особливості формування на ринку меблів. Обґрунтування та вибір засобів розповсюдження реклами, розробка її бюджету та оцінка ефективності.

    дипломная работа [200,6 K], добавлен 18.04.2011

Работы в архивах красиво оформлены согласно требованиям ВУЗов и содержат рисунки, диаграммы, формулы и т.д.
PPT, PPTX и PDF-файлы представлены только в архивах.
Рекомендуем скачать работу.